فرودگاه کیش در بین فرودگاه های اصلی کشور، رتبه نخست را در خصوص کیفیت خدمات فرودگاهی به دست آورد.
دفتر کنترل کیفیت خدمات فرودگاهی شرکت فرودگاه های کشور با الگوگیری از روش های کنترل کیفیت انجمن جهانی فرودگاه هاACI ، و تهیه چک لیست های ارزیابی در بخشهای مختلف خدمات فرودگاهی، فرودگاهای اصلی از جمله کیش را مورد ارزیابی Level of Service قرار دادند.
کورش فتاحی مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش در این خصوص گفت: در این ارزیابی ۲۲ پارامتر اصلی مورد ممیزی قرار گرفت که بالاترین نمرات به تهویه هوا، چرخ دستی ها، دستگاه های عابر بانک و خدمات ویژه برای افراد ناتوان تعلق گرفت و علائم راهنمایی، مسیریابی، رستوران و امکانات پارکینگ نیز کمترین نمرات را کسب کرد.
کورش فتاحی همچنین افزود که دومین ممیزی ارزیابی داخلی نیز تا پایان بهار سال ۹۵ انجام می شود و سپس در فاز ۳ در سال ۲۰۱۶ و فاز ۲ در سال ۲۰۱۷ ACI ASQ شرکت خواهیم کرد.
شایان ذکر است، در حال حاضر از یک هزار و صد فرودگاه جهان کمتر از سیصد فرودگاه، شجاعت شرکت در این رقابت سخت و دقیق را داشته اند و فرودگاه های شانگی سنگاپور و اینچان کره رتبه های اول و دوم را به نام خود ثبت کرده اند.